Címkék

agy (1) alkatrész (3) aprk (1) bikecheck (7) bmx (76) cikk (4) dirt (47) hátsó (1) képek (1) mtb (66) park (74) srtreet (0) street (47) szavazás (2) trukk (2) verseny (6)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rascal. (Székely Viktor interjú)

2011.04.01. 22:17 aztech

 

1) Szia! egy kis bemutatkozást kérnék minden előtt :)

Sziasztok, Székely Viktor vagyok, Gödöllőről. Idén töltöm a 21-et, 14 éves korom óta bringázom, azaz 7 éve hajtom a pedált.
A kettőhat stílust kedvelem, ám egy komolyabb gerincsérülés miatt jelenleg rehabilitáción vagyok, egyelőre határozatlan ideig..

2) Mi vezetett hogy megpróbálj összehozni egy saját márkát?

Nos ez egy elég hosszú folyamat eredménye: gyerekkorom óta imádok rajzolni, bármit, bárhová. Amikor elkezdtem bringázni,
értelemszerű volt, hogy bringás dolgokat kezdtem el rajzolni. Előbb létező alkatrészeket, aztán kezdtem egyre perverzebb
dolgokba fogni: kitaláltam néhány általam kreált alkatrészt és elindult az álmodozás.. Sok olyan dolog volt, amit kitaláltam,
hogy ez tuti jó megoldás lenne: rajzolgattam, kigondoltam a megvalósítását. Azt vettem észre, hogy általam (is) kitalált dolgokat
megvalósítottak (persze nem lopták az ötletem, hanem a tervezőknek is eszükbe jutott ugyan az). Ekkor döntöttem el, hogy saját
alkatrész-manufaktúrát fogok csinálni. Végleg elköteleztem magam, amikor közgazdasági tanulmányaimat befejeztem és a gépészmérnökség
felé nyitottam... Az első darabok megérkezése után pedig hivatalosan is elindul a Rascal életútja!

3) pár szó a leendő termékekről:

A jelenlegi és leendő alkatrészeim tervezésekor fontos szempont, hogy olyan egyedi megoldásokat alkalmazzak amiket még nem, vagy másmilyen formában
használtak idáig. Itt leginkább a bmx és az mtb alkatrészekre gondolok. Sok olyan megoldás van, amit csak az egyik "iparág" használ,
a másik valamiért nem, pedig érdemes lenne. Így született meg a 'Colchester' névre hallgató első agy is, amit az idei szezonban Szűcs Dani és Eckert
Patrik tesztel! Ez a BMX-eknél bevált rejtett küllős
agytestet párosítottam egy tárcsafék-felfogatás nélküli átütős MTB aggyal. Idei tervekben szerepel még egy saját tervezésű rotor,
egy BMX és egy MTB befogó is.

4) tervek/vágyak/célok?

Amint említettem, idén tervben van még néhány alu alkatrész, ám hosszabb távon az acél is előkerül. Szeptemberben kezdem a minősített AWI hegesztői
képzést, ami után nyitok a bmx kormányok és bmx/mtb vázak felé is. Sajnos mindezt nagyban lassítja, hogy itthon bármilyen anyagot beszerezni szinte
lehetetlen. Az agyakhoz az alumíniumot Amerikából kellett rendelnem..... Mindezek ellenére reálisnak tartom egy olyan márka létrehozatalát, ami igényes
alkatrészeket gyárt, igényes vásárlóknak. Megsúghatom, hogy egy neves angol márka tulajdonosa felfigyelt az alkatrészeimre, továbbá felajánlotta a
nemzetközi dealer hálózatukat, a sorozatgyártás beindítása után...

5) vélemény a hazai helyzetekről?

A hazai helyzetet mindenképp pozitívabbnak látom mint pár éve. Jó látni, hogy megelégelték az emberek az egyhelyben topogást, és tesznek a céljaikért, és persze a közösségért.
Erre számtalan példa van, lásd a Csepku Dani féle Normaparkot. Van még mit bőven fejlődni (fejben főleg!) de azt hiszem jó irányba indultunk el :)


6) köszönetnyilvánítás:

Igaz még nem startoltunk el, hivatalosan, az előkészületekben mégis sok ember segített, név szerint: Csikós Gergő, Kovács Tamás, Ivók Gergő és anyum.


 

 

 

 

 

Colchester elsőagy.

Szólj hozzá!

Címkék: bmx mtb

A bejegyzés trackback címe:

https://aztech.blog.hu/api/trackback/id/tr702792314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása