Címkék

agy (1) alkatrész (3) aprk (1) bikecheck (7) bmx (76) cikk (4) dirt (47) hátsó (1) képek (1) mtb (66) park (74) srtreet (0) street (47) szavazás (2) trukk (2) verseny (6)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gál "Cusi" László interjú

2011.03.02. 20:22 aztech

 

 

1.) Hello! Mit lehet rólad tudni?

Szia! 19. éves vagyok, Szentesen születtem. Jelenleg Szegedre járok suliba és ott is lakom. Kb. 5 éve biciklizek főként parkba és utcán, de idén szeretnék majd elkezdi komolyabban dirtözni is, mert amióta megnyílt Szentesen a skatepark, azóta nem lehet engem kirángatni onnan sajnos. Eddig csak park versenyeken indultam és jó eredményekkel zártam. Ebben az évben próbálok majd dirt versenyeken is részt venni és sok új trükköt tanulni.

2.) Milyen a bicós élet Szentesen?

Nagyon régre visszamenőleg is már nagyon jó csapat kovácsolódott össze. Akkor még minden a dirt pályánkon kezdődött. Emlékszem, hogy egy fél méteres ugratón próbálkoztunk. Aztán kaptunk egy funboxot a várostól és minden nap ott bicikliztünk, csak nagyon ritkán jártunk ki dirtözni. Ekkor hirtelen megnövekedett a bmxesek száma, de azóta már velük is összehaverkodtunk és együtt bicózunk a mostani pályán, ami most 1. éves. Nagy az összetartás és kialakult egy 5-6 fős csapat, akikkel járunk versenyezni, vagy csak szimplán biciklizni más városba, meg amúgy is szinte mindent együtt csinálunk. Húzzuk egymást és így lehet jól fejlődni. Remélem sokáig marad így és a továbbtanulás se szól majd közbe.

3.) A Dartmoor szponzor nem titok már, várható volt. a 26" a lehetőség miatt lett vagy régebb óta tervezted?

Régóta terveztem már a váltást. Mindig is vita volt, hogy 24" nem monti, ami nagyjából igaz is, mert a régi biciklim inkább hasonlított egy nagyra nőtt bmx-re, mint egy montira. Csináltam nyári felvételekből egy videót, ami sokaknak tetszett és sok jó visszajelzést kaptam. Ez után jött az ötlet, hogy meg kellene próbálkozni a szponzorkereséssel. Beszéltem veled, és te helyettem írtál egy levelet és elküldted a videót az Ih-bikesnak. Amit ezúttal is köszönök. Tetszett nekik a videó és az eredmények, majd felvették velem is a kapcsolatot és mondták, hogy szívesen támogatnak. Szóval hatalmas segítség volt nekem, hogy végre legyen egy 26” MTB-om. Köszönöm az Ih-bikesnak, hogy összerakhattam Dartmoor alkatrészekből a biciklimet.

 4.) Magyar viszonyokról véleményed?

Én igazából csak azt látom amit eddig sok helyen tapasztaltam, hogy nagyon kevés park MTB-s van, ami szerintem elég szomorú. Ami szerintem annak tudható be, hogy nagyon kevés skatepark van itthon és a montisok is szívesebben dirtöznek. Remélem ez változni fog és park versenyen nem csak 5 ember fog indulni, hanem legalább 15. A mtb is ugyanúgy való parkba és utcára, mint a bmx. A trailses, dirtös vonal szerintem nagyon magas szinteken mozog és az utóbbi egy két évbe hatalmasat fejlődött.

5.) Sérülések (a teljesség igénye nélkül)

Szerencsére én megúsztam eddig csonttörés nélkül. Zúzódások meg hasonlók voltak de semmi komoly. Egy-két ujjam viszont folyamatosan be van dagadva a kápétól, ami kezd idegesíteni.:D

6.) Milyen muzsika híve vagy?

Mostanában hip-hopot meg rappet hallgatok bicózás közbe is. De egy jó dubstepet sem ítélek el, ha olyan kedvem van. Pl.: Method man, wu tang, jó dubstep közül Borgore.

7.) Kedvenc trükk? Illetve mi a nagy álomtrükk?

Csak kp. Nagyon szeretek kp-zni, sokat is csinálom. Vázpörizni is szeretek, meg ezek kombói. Álomtrükk. Jó lenne majd duplázni a vázpörit, meg előreszaltót is meg kellene tanulni.

8.) Szokásos: köszönetnyilvánítás :)

Köszönöm neked a sok-sok segítséget, meg múltkor a pumpát, az IHbikesnak külön nagyon köszönöm, Szentes Város Önkormányzatának, meg köszi mindenkinek a sok jó kommentet a videók alá meg a sok lájkot hehe :D

CUSI welcome edit from Dartmoor Bikes Hungary on Vimeo.

 BÓNUSZ! Múltidéző:

   
   

 

1 komment

Címkék: cikk mtb

A bejegyzés trackback címe:

https://aztech.blog.hu/api/trackback/id/tr62705376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása